2 Mart 2014 Pazar

Katy Perry Dark Horse Klip Analizi



 Merhabaa Arkadaşlar Yeni Analizimle Karşınızdayım,Klip Hakkında Görüşlerimi Yazmak İstiyorum Biraz, Klip Mısır Tarzı Bundan Dolayı Piramitlere Laf Yapınca ''Ya Onlar Mısırın Simgesi Tamam mı ?'' Gibi Ve Daha Ergence Tepkiler Alıcam Ama Neyse Ben İlk Olarak Klibin Bir Tanıtım Videosunun Minik Analizini Birde Klibin Analizini Hazırladım.




 Klip İçin Siyah Koyu Tonlar Beklemiştim Fakat Pembe Rengi Görünce Şaşırdım,Buda Neyin Nesi Dedim Kendi Kendime,Katy Prism Albümünde İlluminatiye Baya Yer Vermiş Gerçekten.Bu Klibin Mısır Tarzında Olmasının Tek Bir Sebebi Var.

 -Katy'nin İnsanlar Üzerinde Değişik Bir Etki Kurması Ve Herkesin Ona İtaat Etmesi Özelliği.

Katy'i Herkes Tatlı Şeker bir kız Gibi Tanır,Aslında Bu Klipte Ne Kadar Tehlikeli Ve Güçlü Olduğunu Göstermek İstedi.




 2.Resmimize Bakalım Bu Resim Görüp ''Baknn Pirmtt !! Pis illucu'' Diyen Birilerini Gördüm,Hadi Normal Biri Dedi Anlarımda Başka İlluminati Sayfalarının Adminleri Diyor Gülüyorum.Resimdeki Sadece Piramit Herhangi Bir İlluminati Simgesi Yok Üzerinde.

Piramit Ve Üçgen Ayrı Şeyler.




Resime ilk bakan ne der bilmiyorum ama İncelerseniz ortaya çıkan mesaj belli.

Bir Piramit var fakat bu piramit'in üstünde Ra'nın Gözü Var,Böyle İlluminatiye Girer,Fakat Sadece Bir Piramit birşey İfade Etmez.

Öndeki İnsanların Ellerinde Yiyecekler Mücevherler Var Bunların Hepsi Paradır Ve Paranın En Bol Bulunduğu Yer İse İlluminatidir.

Ve Arkadaki İki Kişide Piramiti Taşıyor Yani İlluminati İçin Çalışıyor.





Kleopatra Diye Yazılıyordu Sanırım Tam Bilmiyorum,Katy Ona Benzetilmiş,Detaylı Bir Biçimde Daha Sonra Analiz Ederiz.


ŞİMDİ KLİBİMİZE DÖNELİM.



Klip Gün Batımı İle Başlıyor,Hoş Güzel Bir Klip Olarak Gözüküyor,Yine Mısır Teması Klibe Hakim




Dans Eden Kedi Kafalı Bir Adam Görüyoruz,Kedi Sex Köleliğini (SEX KİTTEN) Simgeler.

-Mısırda Kediler Kutsaldır.-




Katy'nin Yeni Peruklu Halini Görüyoruz,Peruklar Farklı Kişilikleri Simgeler Demiştik Size,Burdada Katynin farkı halini görüyoruz. 




Katy Gördüğünüz Üzere Kraliçeler Gibi Oturmuş Onu Mutlu Etmeye Çalışan İnsanlar Geliyor Bişeyler Yapmaya Çalışıyorlar. Ayrıca mavi renkteki insanlar, Cinleri ve İfritleri temsil ediyor.. bakınız..>> İlluminati ve Paganizm




Ardından Bir Adam Geliyor Gözünde Bir Maske Hemen İlluminatiye Vurmak İstemiyorum,Korsan Simgesi Olarak Kullanmışta Olabilirler,Adam Garip Giyinimli Biri,Wwe Kemeri Bile Var Üzerinde.





Katy Adamı Görünce Gülümsüyor,Bu Resmi Nasıl Yakaladım Bilmiyorum Ama Resme Baktıkça Döve Döve Sevesim Geliyor Herneyse Klibe Devam Edelim.

Katy'nin Tacında Yılan Simgesi Var,Yılan İlluminati İçin Değerli Bir Semboldür.




Klipte İlluminati Olacağını Tahmin Ediyordum Fakat bu Kadar Göze Batacağını Zannetmiyordum.




Katy Burda 666 Filan Yapıyor Diyenleri Gördüm Burda 666 Yapmıyor Arkadaşlar.




Adam Katy'e Kocaman Bir Elmas Getirmiş,Adam İlluminatiye Çalışan Biri Olarak Gösteriliyor,Çünkü Para İlluminatide Var.




Katy Elması Görünce Şok Geçiriyor,Bütün İnsanlar Böyledir Aslında Para Şöhret İsteklerimiz Gerçekleşince Herkes Yelkenleri Suya İndirir.




Klibin En Komik Yeriydi Sanırım Burası,İlluminati Gözümüzün İçine Sokuluyor Resmen.




Katy Dudağını Yalamaya Başlıyor Sex Kitten Belirtileridir Bunlar, Sexy Görünmek Amacıyla Yapılır.




Katy Adamı Kum Haline Getirmeye Başlıyor, ve adamın kolyesinde ALLAH lafzı yer alıyor.




Arkadaki Heykel'in Gözleri Yanmaya Ve Konuşmaya Başlıyor Katy Çok Mutlu Gözüküyor.




Adam Bir Mücevhere Dönüşüyor Katy'nin Yardımcısı Mücevheri Katy'e Vermek İçin Eline Alıyor.




Tekrardan Katy'i Görüyoruz,Yılan Saçlarında Yunan mitolojisinden Medusa Canlandırılmaya Çalışılmış.




Katy Mücevheri Dişlerine Takmiş.




Pek Fazla Uzatmak İstemiyorum,Farklı Bir Adam Geliyor Katy'e Yiyecek Veriyor Ve Katy'nin Ağzı Yanıyor Katy Buna Sinirlenip Adamı Kum Haline Getiriyor.




Katy'nin Farklı Bir Alteri Ne Kadar Güçlü Olduklarını Gösteriyor.




Juicy Şarkıyı Söylemeye Başlıyor,Klibin İlluminati Olarak Çekilmesinin Diğer Amacı Juicy'i Yükseltmekte Olabilir.





Katy İçin Timsah Bir Adam Geliyor Katy Bunuda Begenmiyor.




Katy Onu Timsah Derisinden Bir Çantaya Çeviriyor.




Ardından Bir Köpek Yavrusu Geliyor Katy Köpeği Gördüğü An Kovuyor, Klibin En Sevdiğim Dakikaları Burasıydı.




Adamla Sizi Tanıştırmaya Gerek Kalmadı Sanırım.




Katy Kendini Evrenin Efendisi Olarak Hissediyor.


 Bana Destek olmak İçin Lütfen Youtube Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın..

Youtube Kanalım  >>> Eyüp Ertaş

15 yorum:

  1. Bu analiz aslına bakarsanız yanlış evet çok göze batan simgeler var ama Katy Allah kolyesi olan adamı kuma çevirmiyor arkasındaki heykel çeviriyor.Ayrıca Katy piramitin üstüne çıktığında kanatlarını açıyor.Kanat Mısır Uygarlığında İlahi olana yönelme anlamına gelir ki ilahi olan İlluminati değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katy'nin ruhunu şeytana sattığına dair çok fazla delil var. ayrıca şarkıların çoğu böyle. eğer fırsat bulabilseydim bütün şarkıcıların şarkılarını analiz edebilirdim ama çok yoğun oluyorum..

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. bunları niye dşünüyorsunuz ki harbi ya zekisiniz hiç aklıma gelmezdi :))))

    YanıtlaSil
  3. Sonunda 31 çekip rahatlasaymışın bari

    YanıtlaSil
  4. sublimal mesajdan bi haber mallar; adama teşekkür edeceğiniz yerde saf saf konuşuyorsunuz..

    YanıtlaSil
  5. Beyler dikkatle bakın

    "Katy Adamı Kum Haline Getirmeye Başlıyor, ve adamın kolyesinde ALLAH lafzı yer alıyor."
    Bu kısım %100 yalan
    Çünkü klibi açtım ve dikkatle inceledim. 1:15 sn de bu kısım geliyor ama öyle bir kolye yok !
    Video oynatma hızını 0.25 yapın göreceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berk. yoğun tepkiler üzerine bu sahne değiştirildi. youtube dışında başka biyerde orjinalini bulabilirsin.

      Sil
    2. http://vimeo.com/91602066 bu videoda Allah lafzını göreceksin Berk.. ben kolyenin ağzını boş görünce montajla kapatıldığını anlamıştım..

      Sil
  6. Nicole sherzingerr diger sarkicilar gibi ruhumu seytana satmadigim için cok populer degilim dedi.

    YanıtlaSil
  7. https://www.facebook.com/notes/illuminati-ve-kirli-ger%C3%A7ekler/soma-facias%C4%B1-ve-katy-perry-nin-dark-horse-klibi-ile-ilgisi-var-m%C4%B1-yok-mu/676111902464059

    YanıtlaSil